Nasza misja

System Franczyzy, który proponuje Ogólnopolska Sieć Pizzerii Stopiątka, oparty jest na idei elastycznej i indywidualnej polityki współpracy z naszymi Partnerami Biznesowymi – Franczyzobiorcami oraz wieloletnim i gruntownym doświadczeniu w branży gastronomicznej.

Dlaczego my?

Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży gastronomicznej. Kultową epoką PRL przyciągamy klientów proponując im nieszablonowy wystrój lokalu.

location

Analiza rynku i lokalizacji

Każda propozycja lokalowa jest przez nas indywidualnie analizowana. Wspieramy także w poszukiwaniach lokalu.

Kompleksowe szkolenia

Przez cały okres współpracy oferujemy szkolenia dla franczyzobiorców oraz ich pracowników w zakresie dokumentacji, jakości obsługi, organizacji produkcji, optymalizacji kosztów oraz lokalnych działań marketingowych.

Marketing

Projektujemy materiały reklamowe we współpracy z profesjonalnymi grafikami i specjalistami technik sprzedaży. Zapewniamy druk, wykonanie oraz dostawę wszystkich materiałów reklamowych do lokali w preferencyjnych cenach.

Masz pytania?

790 790 102

Surowce i produkty

Korzystając z siły zakupowej sieci negocjujemy niższe ceny zakupu, dbamy o jakość i terminowość dostarczanych produktów. Część z nich to produkty specjalnie produkowane dla sieci.

Oferta Menu

Nasze menu stworzone jest na podstawie wieloletnich doświadczeń, skomponowane w taki sposób, by każdy klient znalazł coś dla siebie. Zakres serwowanego menu zależy od indywidualnych potrzeb naszych franczyzobiorców.

Kompleksowe rozwiązania IT

Sieć Stopiątka posiada najnowocześniejszy system informatyczny do zarządzania sieciami gastronomicznymi, integrujący potrzeby klientów, franczyzobiorców oraz franczyzodawcy.

Koszt inwestycji

Brak dodatkowych opłat na rzecz franczyzobiorcy.
Opłata licencyjna 5000zł (jednorazowa)
Opłata franczyzowa 1200zł
STOPIĄTKA EXPRESS od 60000 zł
STOPIĄTKA od 120000 zł


Definicja Franczyzy

Franczyza to system sprzedaży towarów, usług lub technologii oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy przedsiębiorcami: franczyzodawcą i franczyzobiorcami. Franczyza polega na prowadzeniu działalności gospodarczej pod szyldem franczyzodawcy, ale na ryzyko franczyzobiorcy przy wykorzystaniu m.in.: znaku towarowego (marki), know-how franczyzodawcy, w zamian za świadczenie finansowe na jego rzecz. Istotnymi cechami takiej formy współpracy są:

  • niezależność prawna, finansowa oraz organizacyjna franczyzodawcy i franczyzobiorcy (czego wyrazem jest m.in. posiadanie własnych kas rejestrujących)
  • trwały, kontraktowy stosunek umowny
  • przekazywanie franczyzobiorcy „know-how” w sposób ciągły, przez cały okres obowiązywania umowy
  • uiszczanie na rzecz franczyzodawcy opłat lub innych uzgodnionych świadczeń finansowych.