Jak udało nam się ustalić, portfolio polskiej sieci wzbogaciło się o kolejny lokal. Nowa placówka ruszyła pod koniec lutego w Rybniku, przy ul. Miejskiej. Sieć Stopiątka liczy obecnie 21 punktów, w tym dwa w formacie express. Dziś zapowiada kolejne otwarcia.
– W ubiegłym roku nasze portfolio powiększyło się o osiem lokali. W tym założyliśmy otwarcie 10 nowych placówek – tłumaczy w rozmowie z nami Marta Kołakowska, kierownik ds. rozwoju sieci.
Lokalizacji kolejnych pizzerii przedstawicielka sieci nie chce na razie zdradzać. – Prowadzone są intensywne rozmowy i negocjacje z partnerami. Już niebawem będziemy mogli poinformować o nowych miastach, w których pojawi się Stopiątka – dodaje Marta Kołakowska.
Koncept pizzerii o nazwie zaczerpniętej z kultowego samochodu z czasów PRLu – Syreny 105 powstał w 1998 roku, kiedy to Marcin Ciesielski wraz z żoną, właściciel sieci otworzył pierwszą pizzerię Stopiątka w centrum Buska-Zdroju.
W kolejnych latach Marcin Ciesielski prężnie rozwijał działalność na rynku HoReCa, zakładając firmę Mastergrupa, która dziś koordynuje pracę kilku firm z branży. Po latach doświadczeń zdecydował o stworzeniu konceptu franczyzowego opartego na sukcesie własnych Stopiątek. W 2008 roku powstała pierwsza placówka franczyzowa.